Marketing

Bachelor of Business Administration (BBA)

Marketing Bachelor of Business Administration (BBA)

Špecializácia BBA Marketing ponúka študentom ucelený prehľad jednotlivých marketingových nástrojov a PR stratégií. Zameriava sa vytvorenie marketingového plánu, oslovenie cieľovej skupiny a na následnú implementáciu nielen smerom k zákazníkom, ale aj do organizácie. Študenti sa v rámci praktických seminárov zoznámi s problematikou brandovej propagácie, zameria sa na efektívnu komunikáciu v marketingovom prostredí, nastaví vhodnú PR stratégiu a mnoho ďalšieho. Po absolvovaní tohto programu budú študenti disponovať znalosťami aktuálnych marketingových trendov a naučia sa čeliť obchodnému trhu s kvalitne vypracovaným marketingovým plánom. Špecializácia BBA Marketing obsahuje nad rámec základného bloku tieto moduly: Marketing produktu a značky, Marketingová komunikácia a argumentácia, Public Relations a Online marketing.

Brožúra

Moduly programu

1. BLOK - ZÁKLADNÝ 2. BLOK - ŠPECIALIZÁCIA
Teorie a praxe managementu Marketing produktu a značky
Personální řízení v organizaci Marketingová komunikace a argumentace
Základy finančního managementu Public Relations
  Online marketing

Priebeh štúdia

Štúdium BBA trvá 9 - 12 mesiacov, prebieha v českom jazyku, s akceptáciou slovenského jazyka, a kombinuje moderný e-learning s interaktívnymi workshopmi, ktoré sú zoskupené do niekoľkých víkendových dní. Štúdium je rozdelené na 2 bloky a každý blok je ďalej rozdelený na jednotlivé moduly.

Výstupom za každý blok sú seminárne práce alebo prípadové štúdie. Za prvý blok vypracuje študent 2 práce, za druhý blok 3 seminárne práce alebo prípadovú štúdiu, poprípade inú formu definovanú v rámci sylabu konkrétneho modulu. Štúdium je zakončené vypracovaním záverečnej práce a jej obhajobou.

Nad rámec uvedeného majú študenti možnosť individuálnych konzultácií s lektormi, ktoré môžu prebiehať cez e-learningové prostredie, virtuálnu miestnosť, osobne, telefonicky alebo v e-mailovej podobe. Lektori sú po celú dobu štúdia všetkým študentom plne k dispozícii a študenti sa tak na nich môžu obrátiť kedykoľvek s akoukoľvek otázkou. K dispozícii majú študenti tiež doplnkové materiály, ktoré vyučujúci uverejňujú v rámci e-learningu.

E-learningový portál sprevádza študentov po celú dobu ich štúdia. Tu nájdu informácie o prednáškach, študijné materiály, harmonogramy prednášok a všetky potrebné informácie, čo maximalizuje pohodlie a dostupnosť informácií.

Najbližší termín výučby ZÁKLADNÉHO BLOKU je 17. 10. 2020. Do tejto doby môže študent absolvovať moduly zo špecializácie.

Lektori v špecializácii

PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA 
PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA

PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA je absolventom Českého vysokého učení technického – fakulty strojního inženýrství a štúdia programu MBA na Vysoké škole ekonomie a managementu. V ďalšom štúdiu sa venoval predovšetkým psychológii a sociológii so zameraním na riadenie ľudských zdrojov a získal titul doktora filozofie. Venoval sa problematike strategického managementu a ukončil štúdium v programe DBA. Dizertačnú prácu z oblasti výskumu analytických nástrojov pre rozhodovacie procesy obhájil v roku 2019 a získal titul Ph.D. Dnes si svoje teoretické znalosti obohacuje ďalším štúdiom v obore riadenie a ekonomika podniku. Po dlhoročných obchodných skúsenostiach pôsobil cca 10 rokov v TOP managemente českých a nadnárodných firiem na pozíciách obchodného a marketingového riaditeľa. Je autorom rady e-learningových kurzov pre Ministerstvo práce a sociálnych vecí, spoluautorom monografie, autorom rady odborných článkov a príspevkov, pôsobil ako konzultant pre riadenie projektov z Európskych štrukturálnych fondov pre Ministerstvo poľnohospodárstva. V súčasnej dobe sa okrem lektorskej činnosti na vysokých školách a prípravy študijných programov MBA, zaoberá eště poradenskou a konzultačnou činnosťou pre podnikovú sféru a štátnu správu, koučinkom manažérov a činnosťami súvisiacimi s riadením podnikov..

Ing. Yvona Charouzdová
Ing. Yvona Charouzdová

Ing. Yvona Charouzdová študovala na univerzitách v Prahe a Veľkej Británii. Prešla celou radou profesionálne zameraných seminárov v Nemecku, Taliansku, Holandsku a Rakúsku. Pracovné skúsenosti získala na vedúcich pozíciách v medzinárodnej firme Neumann International. Zapodievala sa tu poradenskou činnosťou v oblasti vyhľadávania špičkových manažérov, osôb stredného článku riadenia a špecialistov. Medzi ďalšie aktivity patrilo i riadenie špičkových poradenských projektov v oblasti rozvoja riadenia ľudského potenciálu (vypracovanie a implementácia hodnotiacich a motivačných systémov, odmeňovanie podľa výkonu, manažérsko-personálne audity a organizačné poradenstvo). Neskôr sa v rešpektovanej banke zapodievala koncepciou vzdelávacích programov a sama ich pilotne lektorovala. V súčasnej dobe je riaditeľkou spoločnosti Talent Management Center International a zároveň vedie dôležité projekty v oblasti leadershipu a talent managementu. Ako trénerka sa špecializuje na workshopy zamerané na zvyšovanie kvality ľudských zdrojov, mäkkých zručností, vedenia ľudí, leadershipu a predaja. Vedie taktiež špecializované tréningy so zameraním na nábor pracovníkov, strategický rozvoj ľudských zdrojov, odmeňovania a medzikultúrne riadenie spoločností. Koučuje špičkových manažérov s vynikajúcimi výsledkami.

Ing. Lenka Lamešová
Ing. Lenka Lamešová

Ing. Lenka Lamešová má mnohoročné skúsenosti v lektorskej, manažérskej ako aj poradenskej oblasti. Viac ako 10 rokov zastávala vysokú manažérsku pozíciu, bola výkonnou riaditeľkou Fondu ohrozených detí v Prahe, riaditeľkou cestovnej agentúry a riaditeľkou súkromnej anglickej základnej školy. Jej špecializáciou v oblasti vzdelávania dospelých sú manažérske zručnosti a leadership. V poradenskej a koučovacej praxi sa venuje osobnostnému rozvoju klientov, predovšetkým komunikácii, zvládaniu emócii a konfliktných situácii, zvládaniu stresu, typológii osobnosti, sebapoznávaníu, time managementu, stress managementu a personalistike. Lenka Lamešová vyštudovala Vysokú školu ekonomickú v Prahe. Odborné vzdelanie si potom ďalej doplnila pedagogickým a psychologickým štúdiom, ktorého poznatky uplatňuje predovšetkým formou súkromného vzdelávania a odborných konzultácii.

Mgr. Jiří Kocich, MBA
Mgr. Jiří Kocich, MBA

Mgr. Jiří Kocich, MBA pôsobí ako konzultant a lektor v oblasti strategického marketingu, managementu a riadenia ľudského kapitálu. Je výkonným riaditeľom spoločnosti ABATON consulting, s. r. o., ktorá je poradenským centrom zameraným na zvyšovanie výkonu obchodných a marketingových štruktúr klientov. V súčasnej dobe sa špecializuje predovšetkým na zvyšovanie výkonu obchodných a marketingových oddelení, na tvorbu strategických riešení a marketingových taktických aplikácií, parametrizáciu salesových štruktúr a supervitalizáciu na báze CRM – CVM (Customer Value Management). Viac ako 15 rokov pôsobí Jiří Kocich v privátnych aj nadnárodných spoločnostiach, kde sa predovšetkým venuje vedeniu obchodných týmov, vytváraniu, implementácií marketingových stratégií a PMS (Performance Management Systems). Je absolventom matematicko-fyzikálnej fakulty Univerzity Karlovej v Prahe a Nottingham Trent University UK.

PhDr. František Grunt
PhDr. František Grunt

PhDr. František Grunt sa marketingu a marketingovej komunikácii venuje už 15 rokov, pracoval na rôznych marketingových pozíciách v niekoľkých českých ako aj zahraničných firmách. V súčasnej dobe pôsobí na pozícii manažéra marketingu v spoločnosti Lidl stravné lístky, v.o.s., sesterskej firmy Lidl Česká republika, kde má na starosti rozjazd biznisu a propagáciu značky Naše stravenka. Súčasne vyučuje marketing na niekoľkých súkromných školách. K jeho obľúbeným marketingovým oblastiam patrí strategický a produktový marketing, on-line komunikácia a PR. V roku 2007 získal so svojím tímom prvé miesto v súťaži Internet Effectiveness Awards v kategórii Malé invenčné projekty, kde uspel s projektom Hotel Selector. Na trh uviedol dve služby, ktoré získali ocenenie IT produkt roku - Multihostingový balíček HOME a Superstránku. Vo svojom voľnom čase sa venuje rodine, športu a dobrým knihám.

Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Ing. Petra Jílková, Ph.D. je absolventkou Fakulty financií a účtovníctva na Vysokej škole ekonomickej v Prahe, kde na Katedre verejných financií získala v roku 2014 titul Ph.D. a obhájila dizertačnú prácu (Školné, jeho dopad na súkromnú návratnosť investície a financovanie bankovým úverovým produktom). Marketingu a financiám sa venuje už 10 rokov, pracovala na pozícii produktového manažéra v Českej sporiteľni a Komerčnej banke, kde získala praktické skúsenosti  oblasti marketingovej komunikácie, vývoja a riadenia produktového portfólia. Účastnila sa projektu zavedenia čipovej technológie na platobné karty Visa a MasterCard v Českej republike. Teraz pôsobí na Katedre Marketingovej komunikácie na Vysokej škole finančnej a správnej a dlhodobo spolupracuje s Vysokou školou ekonomickou v Prahe. 

Školné

Cena BBA štúdia 1.699 € bez DPH platí pre prihlášky podané do 9. 8. 2020. Školné si navyše môžete rozložiť až do 10 splátok bez navýšenia ceny štúdia. Radi vám pripravíme splátkový kalendár podľa vašich požiadavok.

Vyplniť online prihlášku

Ďalšie informácie

Marketing - Hodnotenie 4.58/5 - Hodnotilo 162 užívateľov