Ing. Mgr. ZuZana Vintrová



Zana sa marketingu venuje už od svojich vysokoškolských štúdií, kedy zistila, že sa jedná o odbor, kde môže skvele skĺbiť svoju kreatívnu časť osobnosti s tou druhou, ktorá je skôr systematická, štruktúrovaná a analytická. Marketingom sa prehrýzala od asistentských pozícií až po špecializáciu na online marketing a projektové riadenie tvorby webov a veľkých marketingových kampaní. Má skúsenosti s B2B aj B2C marketingom. Pracovala v softvérových firmách, v nezisku aj v e-commerce. Aktuálne pôsobí ako konzultant aj ako markeťák na voľnej nohe. Na marketingu ju baví, že sa jedná o disciplínu ktorá je veľmi pestrá, každý deň iná, kreatívna a pritom systematická, že sa môže stále učiť, vymýšľať a skúšať stále nové veci a realizovať svoje nápady. Baví ju hlavne vymýšľať stratégie a premýšľať, ako jednotlivé dieliky marketingu do seba môžu zapadnúť tak, aby generovali požadované výsledky. Vo svojom voľnom čase je veľmi aktívny, má rada cestovanie a turistiku, cvičí jogu, jazdí na bicykli a na snowboarde. Rada číta, chodí do kina a pije kávu.