PhDr. František Grunt



PhDr. František Grunt sa marketingu a marketingovej komunikácii venuje už 15 rokov, pracoval na rôznych marketingových pozíciách v niekoľkých českých ako aj zahraničných firmách. V súčasnej dobe pôsobí na pozícii manažéra marketingu v spoločnosti Lidl stravné lístky, v.o.s., sesterskej firmy Lidl Česká republika, kde má na starosti rozjazd biznisu a propagáciu značky Naše stravenka. Súčasne vyučuje marketing na niekoľkých súkromných školách. K jeho obľúbeným marketingovým oblastiam patrí strategický a produktový marketing, on-line komunikácia a PR. V roku 2007 získal so svojím tímom prvé miesto v súťaži Internet Effectiveness Awards v kategórii Malé invenčné projekty, kde uspel s projektom Hotel Selector. Na trh uviedol dve služby, ktoré získali ocenenie IT produkt roku – Multihostingový balíček HOME a Superstránku. Vo svojom voľnom čase sa venuje rodine, športu a dobrým knihám.