Špecializovaný blok MBA
Master of Business Administration
MBA Marketing online
Druhý blok štúdia je špecializovaný a skladá sa z troch vzdelávacích modulov, ktoré študent absolvuje v rámci svojej špecializácie. Výučba špecializácie prebieha online.
Vymenovanie špecializovaných modulov
Marketing Communication
Kurz poskytuje ucelený prehľad o rôznych formách marketingovej komunikácie (reklama, priamy marketing, online komunikácia, public relations, podpora predaja a osobný predaj). Kurz je zameraný na ich funkcie, teoretické východiská a praktické aplikácie.
Modern Trends in Marketing
Tento modul si kladie za cieľ naučiť poslucháčov myslieť modernými marketingovými spôsobmi s prihliadnutím na špecifické a neustále sa vyvíjajúce prostredie internetu a sociálnych sietí. Marketingová komunikácia v tomto svete má svoje vlastné špecifické rysy, z nich taktiež vyplývajú rôzne nové možnosti pre oslovenie, zaujatie, uspokojenie a udržanie zákazníka. Študenti získajú aj znalosti z rôznych moderných a aktuálnych trendov v marketingu.
Marketing Strategies and Planning
Študenti sa naučia vytvárať stratégie a plány s maximálnym využitím vhodných marketingových nástrojov a získajú prehľad o rôznych typoch stratégií, či už o distribučnej, komunikačnej alebo napríklad výrobkovej a cenovej. Tiež sa naučia nastaviť realistické ciele, nadefinovať vhodné cieľové skupiny, pripraviť kľúčové oznámenia, navrhnúť možné nástroje a kanály komunikácie so zákazníkmi av neposlednom rade doplniť niečím zaujímavým a pútavým už bežiacu alebo novo vznikajúcu kampaň. Počas výučby sa lektor zameria na aktuálne trendy propagácie a predostre, ktoré trendy „zaberajú“ najviac na rôzne cieľové skupiny, teda ako zvoliť správny trend pre správnu cieľovú skupinu.