Specializovaný blok MBA

Master of Business Administration
MBA Real Estate Innovation & Excellence



Druhý blok štúdia je špecializovaný a skladá sa z troch vzdelávacích modulov, ktoré študent absolvuje v rámci svojej špecializácie. Výučba špecializácie prebieha v rámci jedného vzdelávacieho dňa. Konkrétny termín si študenti volia zo širokej ponuky priamo vo študentskej sekcii.

Vymenovanie špecializovaných modulov

Komunikačné zručnosti pre realitných maklérov

Sylabus

Rétorika, teda umenie hovoriť a jednať s ľuďmi, je neoddeliteľnou súčasťou nášho života a určitou profesionálnou ambíciou. Je to jedna z najstarších jazykovedných disciplín. Rétorika nie je len o umení výrečnosti a vybrúseného prejavu, ale aj o schopnosti zaujať a udržať pozornosť publika. Hovoriť presvedčivo, prirodzene a mať svoj prejav dobre premyslený a vopred pripravený. Vždy je dôležité mať cieľ, držať sa ho a pracovať na jeho dosiahnutí.

Realitný marketing

Sylabus

V tomto module pre pokročilých študenti získajú prehľad o stratégiách a metodikách využívania sociálnych médií a obsahového marketingu v odvetví nehnuteľností. Cieľom je nielen pochopiť význam týchto nástrojov pre moderného realitného agenta, ale aj naučiť sa vytvárať a riadiť komplexné stratégie, ktoré budú generovať vysokú úroveň potenciálnych zákazníkov a budovať dôveru značky. Tento modul kladie dôraz na prepojenie stratégie s praktickou aplikáciou a analýzou výsledkov.

Umelá inteligencia a moderné technológie v sektore nehnuteľností

Sylabus

Umelá inteligencia a ďalšie moderné technológie čoraz viac ovplyvňujú (nielen) realitný sektor. Tento kurz sa zameriava na ich využitie na poskytovanie efektívnejších a presnejších služieb klientom. Význam tejto témy spočíva v tom, že integrácia AI a nových technológií do tradičných realitných procesov môže zlepšiť služby zákazníkom, urýchliť transakcie, zefektívniť marketing a maximalizovať spokojnosť klientov.